Männen vi älskar...

Efter Lollos 10 i topp lista känner jag mig tvungen att göra en egen- för den var under all kritik,
hon har ju missat massa snyggingar, ibland undrar man vad som försigår i hennes lilla söta huvud...
Emmy gjorde ju förvisso en bättre men även hon missa en och annan stjärna.
Så hmm låt oss se vad vi kan skapa en söndag natt...

       1: Orlando Bloom - Han måste nog vara en solklar etta?? Ja det blev han...

      2:  Jonas Sandkvist - Andra plats?? Ja denna veckan håller han sig där...

                  3: Johnny Depp - What a man, what a man....

   4: Viggo Mortensson - Ännu en what a man moment!!!!!!

  5: Fransesco Totti - Största anledningen till min Italien tröja under VM

  6: Markus Rosenberg - Det är nåt med fotbollskillar....

  7: Brad Pitt - En lista utan honom håller inte- han är gjuten!

 8. Ashton Kutcher - Inte alltid lika sexig men han håller lätt måttet!

     9: Chad Michael Murray - Den är nåt i blicken som får honom på min topplista...

 10: David Hasselhoff - The Man, the Myth, the Legend - alla har vi trånat efter honom nån gång!

Kommentarer
Postat av: emmy

Hur attans kunde jag glömma brad!?? Ja man kan ju inte kalla mig annat än förvirrad!! haha

2007-05-29 @ 20:43:40
Postat av: Kombos kusin

Men HALLÅÅÅÅÅ! David Hasselhoff.....
Hur tänker du nu????!!!

2007-06-11 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0