Heta boys...

Ahh jag blir tokig, skrev nyss ett inlägg som bara försvann sen!
Det handlade i alla fall om att jag nyss sett Pirates of the caribbean och hur förbannat bra de filmerna är!
Idag har jag sett den första igen så får vi se om vi kan få tid över en dag att se den nya...
Poängen jag fick fram i inlägget som försvann var att filmen har allt- action, humor, kärlek och givetvis,
ORLANDO BLOOM och JOHNNY DEPP...
Mmmm nu ska jag nanna....

                                       image51                                                   

Kommentarer
Postat av: misslouise

tjena snäckan min!
Oh Johnny,i love him!
om typ 4 timmar ska jag se honom på bian,jag längtar!!!
Kolla nu in min blogg,har kommit in en del nytt!
Puss o aj löv jo

2007-05-25 @ 17:00:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Sur skedliggare

Nu får du nog ta tag i den där dikten som jag är lovad annars slutar jag ligga sked med dig på kvällarna!!! Så det så!!

2007-05-26 @ 19:35:57
Postat av: mig

Den kommer snart, jag har ju aldrig tid vi pratat ju hela nätterna men de kommer snart jag lovar!

2007-05-28 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0