Skapandet av trenden blev för mig ett svek...

Nu har jag fått lite fler bilder skickat till mig från Carro, känner mig ganska dum, lurad rent ut sagt.
Här ställer man upp som den vän man är på modellbilder för att kunna göra god reklam för dessa fantastiska råtthattar som kommit till världen. Dessa hattar som kommer bli en långvarig trend, som människor inte kommer kunna leva utan.
Därför ställde jag upp för att förmedla något till omvärlden, och Carro i rollen som modellfotograf fick mig att känna mig speciell....
Sen kommer bilderna och jag öppnar filerna med spänning- vad ser jag då?
Jo alla har råtthatten på sig, och inte nog med det för hon har lyckats lura alla som ställt upp att ha råttsvansen i munnen...
Jag ber till gud att jag var en av de första som stoppa svansen i munnen, vad vet man ens annars vad man fått för sjukdomar??
Ironin i det hela är ju att det är just råttor som sprider mängder av sjukdomar...
                 

Här kommer i alla fall en del av bilderna, hur som helst kan man använda denna fantastiska råtthatt, passar alla åldrar till alla tillfälle- så slå till nu och skaffa en råtthatt innan det är för sent!
Lägg in er mailadress om ni är intresserade så mailar jag över all info för hur just du ska göra för att komma över denna råtthatt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är ju speciell Jessica.......
Och du med Johnny och du med Andreas och du med Daniel och du med Tompa och du med Jenny!

2007-06-26 @ 18:09:24
Postat av: Modellfotografen igen

Tänkte bara tillägga att jag gärna ställer upp och fotograferar modellportföljer till alla de som är intresserade.
BILLIGT!
Nakenbilder ännu billigare!

2007-06-26 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0