Frivilliga sökes!

Nu är det midsommar om en vecka och för en gångs skull är planeringen ganska så färdig!!
Lekarna är klara, lagen är uppdela (så snälla bli inte sjuka), och snapshäftet är klart!
Till er som väntar på sms om vilken mat ni skulle handla kan sluta vänta.
Johnny tar sig an maten om jag kan få med en frivillig stark person att bära och en frivillig rik person att betala så länge! Så ni som vet med er att ni har lite att göra t.ex Tompa kan anmäla er som frivilliga att fixa maten!               


                                      image73

Kommentarer
Postat av: tompa

jaaa, fan vad trött man var den dan... dessutom var det fredde som körde så man mådde ju så sjukt illa hela vägen. ...men jag kan laga maten för det finns tyvärr inte en chans att jag hinner köpa med mitt redan pressade schema. Dessutom är man ju ganska allround i köket! :-)

2007-06-17 @ 16:43:40
Postat av: Anonym

Jo trött verkar du men söt e du allt på bilden! Som vi brukar säga om dig- Han är söt när han sover...

2007-06-17 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0