Plötsligt i Gislöv del 2 (kräftskivan)

Nu så kära vänner, nu är det dags igen! Plötsligt i Gislöv startar den 17/8 så börja ladda!
Johnny kan ju låta bli att ladda så mycket denna gången så klanske du kan va nykter i mer än 15 minuter denna gången!!? Det e ju trist när folk går o lägger sig innan det ens har mörknat ute!
Vi kan ju ta ett försök på denna kräftskivan att försöka va lite vuxna!?
Eller? Förmodligen inte!
Jag o Emmy fixar med mat tror jag, vi får se! Göran du får som vanligt stå för det ekonomiska det gör du så bra!
Nä nu måste jag nanna!!!!
Puss till er alla!
     
(Föregående kräftskivor har ju gått sådär, skippa whiskeyn i år va??!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen kräftskiva utan spyende gäster, gråtande tjejer och god whiskey har jag hört. Lycka till.

2007-08-02 @ 15:08:57
Postat av: Thunder

Jag anmäler mig här och nu... Har redan packat ner gammeldansken, och då är det inte tulle jag menar! :-)

2007-08-06 @ 17:45:32
Postat av: Anonym

Hahahaha tulle gammeldanske! Ja du e allt rolig när du anstränger dig lite!!

2007-08-16 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0