Hemma!

Nu är jag tillbaka! Otroligt skönt!
Mitt plan från Turkiet va 26 timmar försenat, känns som jag vänta i evigheter på att komma hem...
Eftersom Turkarna va väldigt närgångna så va det inget land man önska att stanna i...
Man vande sig förvisso, första dagen fundera jag starkt över att sitta inne på hotellet hela veckan, men insåg snabbt att det blir man inte brun av!! Så det va bara att pallra sig ut och brun blev jag!!

Jag har börjat fundera över hur jobbigt det kommer bli att flytta till Skara.
Jag va bara borta en vecka men jag sakna mina vänner så sjukt mycket!
Hur ska jag klara mig i tre år?
Jaja det e ju ett helt år till så det blir nog bra ändå!!
Nä så här på morgonkvisten (11.53) har jag inget kul att skriva!
Väntar på att Jörgen ska sluta jobba sen ska han följa med mig ut till hästen och hjälpa mig att bygga hinder!!
Jag får väl ta mig i kragen medans jag väntar och städa här hemma!
Puss till er alla...

Kommentarer
Postat av: Hmmmm...

Hur länge ska man stirra på detta inlägget?
När kommer ett nytt?

2007-07-17 @ 14:06:04
Postat av: lillalollo

Hej snäckan min!
Jaså du blev en brun liten pepparkaka!
Synd att vi inte sågs i lördags,blev lite knas ju...
Bjuder du på en kopp kaffe snart o lite turk film?
Nej nu e det snart match,hörs,puss

2007-07-17 @ 16:23:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0