Plötsligt i Gislöv del 2 (kräftskivan)

Nu så kära vänner, nu är det dags igen! Plötsligt i Gislöv startar den 17/8 så börja ladda!
Johnny kan ju låta bli att ladda så mycket denna gången så klanske du kan va nykter i mer än 15 minuter denna gången!!? Det e ju trist när folk går o lägger sig innan det ens har mörknat ute!
Vi kan ju ta ett försök på denna kräftskivan att försöka va lite vuxna!?
Eller? Förmodligen inte!
Jag o Emmy fixar med mat tror jag, vi får se! Göran du får som vanligt stå för det ekonomiska det gör du så bra!
Nä nu måste jag nanna!!!!
Puss till er alla!
     
(Föregående kräftskivor har ju gått sådär, skippa whiskeyn i år va??!!!)

Älskade säng!

Sitter här måndag kväll och känner nu äntligen att min bakfylla börjar försvinna.
Om folk som inte känner mig läser min blogg måste det tro att jag e en riktig alkis...
Det var en hård utekväll vi hade i lördags och som vanligt skyller jag allt på Jenny =)
Men men kul va det i alla fall!!!!

Nu kallar min säng, fattar inte hur jag alltid kan va så trött!
I morse skulle jag börja halv 8 med en viktig morgon, men som vanligt försov jag mig.
Jag missa min holländska leverantör och kyl reperatören, tur att therese kom dit!
Det måste va nåt fel på mig, jag kan inte minnas den senaste morgonen jag inte försov mig!
Trodde allt skulle bli bättre nu när man fick kombo, men det har det inte blivit alls inte ens lite.
Nu när jag ska bli student börjar jag 8 var morgon och var morgon startar med mitt favvo ämne matte!
Med mina morgonvanor kommer jag väl va på så där 1 matte lektion i veckan....
Ser ett stort IG redan nu....
Jaja vi får se nedräkningen har börjat bar 2 veckor kvar på jobb!!!!!!!!!
God natt!

Hon e en pärla när hon själv vill...



Ända sen jag kom hem från Turkiet har hon varit en stjärna, hon e världens bästa häst när hon sätter den sidan till!
Sjukt va jag tycker om henne, mitt lilla hjärta....
Vet inte om jag klarar av att flytta ifrån henne nästa år, får väl övertala Johanna så hon låter mig ta med henne!

Ikväll ska det spanas...

Skriver detta inlägg fast jag inte har något att skriva, tydligen tycker nån jag e tråkig och vill inte sitta o stirra på det andra inlägget nåt mer! Så här är ett nytt att stirra på....
Har lite tappat detta, men det kommer väl igång om si sådär tre veckor när jag ska sluta jobba och bli student!
Har ju fått bevis för att livet som student är fantastiskt glassigt- gud va jag längtar!
Nä nu ska jag fixa det sista med maten innan min hårt arbetande Emmy kommer från jobb sen drar det av till stadion för lite fotboll och mycket spaning på min blivande make....


Hemma!

Nu är jag tillbaka! Otroligt skönt!
Mitt plan från Turkiet va 26 timmar försenat, känns som jag vänta i evigheter på att komma hem...
Eftersom Turkarna va väldigt närgångna så va det inget land man önska att stanna i...
Man vande sig förvisso, första dagen fundera jag starkt över att sitta inne på hotellet hela veckan, men insåg snabbt att det blir man inte brun av!! Så det va bara att pallra sig ut och brun blev jag!!

Jag har börjat fundera över hur jobbigt det kommer bli att flytta till Skara.
Jag va bara borta en vecka men jag sakna mina vänner så sjukt mycket!
Hur ska jag klara mig i tre år?
Jaja det e ju ett helt år till så det blir nog bra ändå!!
Nä så här på morgonkvisten (11.53) har jag inget kul att skriva!
Väntar på att Jörgen ska sluta jobba sen ska han följa med mig ut till hästen och hjälpa mig att bygga hinder!!
Jag får väl ta mig i kragen medans jag väntar och städa här hemma!
Puss till er alla...

RSS 2.0