VG!!!!

Jaha då va sista mattelektionen avklarad! Med stolthet kan jag meddela att jag fick VG på matte B!
Nu sitter jag och skriver en hemtenta om evolution som måste bli klar snart.....
Den e ju rätt intressant men den e svår eftersom det finns 100 olika teorier om varenda fråga!
Men, men min sista skoluppgift! Efter det är denna terminen avklarad och jag e mycket nöjd!
På fredag börjar jag jobba igen och ska jobba under några veckor! Imorgon ska jag hoppa in på ett dagis i svedala. Ska ha hand om småbarnsavdelningen, ta hand om alla ungar när det vaknar! Det kommer säkert gå bra! INTE!!!
Av min dagiserfarenhet brukar småbarnen va rätt griniga när de vaknar, det blir nog inte bättre av att personalen de hade när det somna byttes ut till mig, en helt okänd svart ängel.....
På tal om änglar så blir det en vit ängel, detta e nog min enda chans här i livet att få va en ängel så igår sydde jag fjädrar på mina vingar och sydde en tyllkjol och idag ska jag göra en gloria! Det blev väldigt sött.....
Nä nu kallar tentan! Puss


                                                               image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0