Tentor, svarta änglar och kadrilj....

Oj nu va det längesen jag skrev här! Har haft fullt upp i skolan!
Fick tillbaka resultatet från min kemitenta igår, 4 poäng från Vg så jag e nöjd med tanke på att jag inte ägna min kemibok mycket uppmärksamhet!
Idag har jag slut tenta på mattekursen.... ihh börja plugga igår, med ganska deprimerande resultat!
Hur kan man glömma saker så lätt, fattar inte hur mycket regler man kan hitta på till en matte B kurs!
Tänkte läsa Ma C på distans nästa termin om jag kommer in på min hästskötarutbildning, nu börjar jag tvivla på om jag klarar det! Får väl anställa Tompa under våren 2008!
Igår hade vi riktigt skoj på vår ridlektion, övade kadrilj inför nästa veckas lucia uppvisning!
Det blir alltid så mycket trams när vi får rida i par och där e alltid nån i täten som rider fel!!!
Så uppvisningen blir nog sådär, blir nog som förra året- lite rörig!
Jag tänkte i alla fall klä ut mig till ängel, vilket nästa alla mina vänner reagerat kraftigt på!
Fick förslaget att va en svart ängel så det kanske får bli det!!
Jag hoppas att nån (Emmy kanske) kommer och tittar. Det e faktiskt riktigt mysigt, men får världens julstämmning!
Dessutom e det aldrig nån som kommer och tittar på mig =(
Jag hoppas att jag får ha sir Peter till uppvisning för han e så rolig, pigg som en mört!
Så kan jag rida med Linda och Cinnamon!!!
Så kom igen nu kära vänner, samla ihop er i en bil och kom ut till stallet vid 7 och fira Lucia med mig =)
Nä nu måste jag plugga matte!
Puss  / er (svarta) ängel

                                                                      image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0