Nyår!

Ja då var det daxs igen, snart nyår! Jag överlevde denna julen oxå i blomaffären!
Nyår verkar oxå lösa sig, hade beslutat mig för att inte organisera nyår detta året men ändå så irra jag nyss runt på Ica maxi och handla mat till 15 personer....
Jag har nyss kommit på mitt nyårslöfte, (som jag aldrig brukar hålla men ändå). Jag ska försöka bli lite mer som mina kompisar (av det manliga könet) och sluta stirra så mycket.
Man måste nånstans inse att allt löser sig till slut!
Vi möttes på ica idag utan nån som helst koll på mat sen sprang vi omkring på olika håll och fixade allt som behövdes. Det löser sig alltid när de gör nåt fast att deras planering e kass....

För övrigt känner jag mig fortfarnde rätt deppad!
Igår va en bra dag då hade jag en plan att följa.Idag va en mindre bra dag, då hände allt som inte skulle hända! Skoja man har kass självdisciplin, eller hur det nu stavas!
Jaja det får väl oxå slängas in bland nyårslöftena....
Nä nu e det daxs att dra till skogen och fixa lite inför imorgon! Sen får jag nog packa lite, ska hinna med Vilma oxå efter jobb imorgon och jag vill helst slippa åka dit i nyårs klänning!!!
Med önskan om ett gott slut till er alla!   // Er tillgivne Jessica

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0