Deppsöndag!

Idag är riktigt deppdag, vaknade imorse sjukt deprimerad.....
Känns som allt bara går på fel håll nu! Det är väl Guds som jävlas med mig skulle jag tro!
Nu får jag mitt straff för alla dumheter jag hittat på senaste tiden!
Jag är inte den som är den jag kan ta mitt straff utan att bli bitter, men jag tycker nog det är lite i överkant!
Tanken va nog att straffet skulle delas lite men Gud va trött nu inför julen och råkade göra fel....
Jessica fick allt!!! Men jag e inte bitter.....
Imorgon e det jobb igen och nästa dag och nästa dag och nästa dag osv.
Lider med alla er som måste jobba året om, kan varmt rekommendera er till studier. Enda nackdelen är ju att man är fattig som en mört(frågetecken) Minns inte hur uttrycket är men ni förstår vad jag menar!!!
Nä nu får det va nog med deppande.....
Förhoppningsvis bättre humör till nästa inlägg....
Puss

                                                                          image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0