Varning alla Ikea älskare....

Var på Ikea i fredags med Göran och Jörgen ah va det var trist! Jag fick bara följa med på ett villkor, och det var att jag inte skulle va besvärligt och inte köpa nåt onödigt! Det blev heller inget onödigt allt jag köpte var värmeljus.
Har aldrig under mitt 24åriga liv hänt att jag varit på ikea utan att handla mer!
Insåg efter 10 min att de två är experter på att döda min köplust! Vilket kan va bra nu när jag e student!
Så det säger jag er ALDRIG mer ikea med dem två!! Nä nu ska jag ut och prata lite med Emmy hon ser lite deppig ut! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: depp emmy

konstigt man är deppig när alla människor är sura hela tiden, får panik...

2007-08-28 @ 15:01:34
Postat av: jenny

ja för jag e ju med på så många bilder hos dig...

2007-09-03 @ 12:05:22
Postat av: Anonym läsare..

Nu är det banne mig dags att prångla in ett nytt inlägg är trött på ditt ikea inlägg nu.. Snacka om tråkblogg!!!

2007-09-05 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0