Nu börjar mitt nya liv...

Jaha då var det söndagkväll som vanligt fast denna söndag sitter jag här utan en bakfylla!!
En hel helg i Gislöv med 15 berusade kompisar utan att va så mycket som salongsberusad!
Det va ju förvisso inte av fri vilja som jag lät bli att dricka, det berodde ju på att mitt magonda vägrar gå över.
Men min pakt som jag verkar va ensam om att ingå i funkade därför denna helgen....
Det va för övrigt en riktigt kul helg och med mindre intriger än vanligt    =)
Fint väder fick vi så det blev massvis med aktiviteter så som brännboll, tipsrunda, badminton, fotboll och volleyboll!
Jag och Emmy hade ju lite problem med badmintonen bara eftersom det blåste nordanvinder under vårt spel...
Riktigt kul va det i alla fall! Hoppas verkligen att det blir en tur till i år!!!

Imorgon börjar mitt nya liv, matte b klockan 8- trots att jag hatar att stiga upp på morgonen och ogillar matte så ska det bli skoj, trodde aldrig att jag skulle känna en sån glädje över att få va tillbaka i skolbänken men det gör jag.
Fyra års pluggande framför mig, förmodligen kommer inte glädjen sitta i alla fyra år men ett tag gör den väl det får vi hoppas! Så från och med nu är jag inte längre arbetare utan student....

Dessutom ska jag snart bli rik, jag Jörgen, Fredde och Andreas har börjat spela på hästar och eftersom jag inte har tur i kärlek för tillfället så måste det väl betyda att det blir tur i spel...
Nä det va allt för idag nu kallar sängen det är en stor dag imorgon!!!
Puss och kram vi ses på stan!!!

(Tänkte lägga in lite bilder men det går visst inte kommer en och annan bild sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0