Hatar parkeringsböter....

Så nu va skolstarten igång på allvar! Första veckan avklarad bara en parkeringsböter på 700 och en försovning på 2 timmar, så jag e nöjd!!! Har hoppat av min etik kurs och läser nu, matteB, kemi, biologi och sen historia på distans! Det går ju mycket bättre än vad jag trodde men jag kan nog fortfarande behöva ganska mycket mattehjälp!
Så va inte blyga det e bara att anmäla sig =)

Japp då blir det utgång i helgen, ska bli riktigt skoj!
Har varit så mycket hemmafester så det va längesen vi va ute och dansa!
Jag dansa förvisso mycket hemma hos Hansson, mycket bugg med hans pappa faktiskt!!
Fast det va ju samtidigt som min minneslucka kom smygande så jag vet inte hur länge jag dansa och hur det gick!
Haha, ja den fyllan kan jag ju inte skylla på Jenny så den skyller jag på Fredde!
Nä nu blev det bråttom, Göran kommer o hämtar mig för en tur till ikea och eftersom jag sitter här men hästsagel på armen e det nog läge för en dusch.

Ha en bra helg!!! Pussar och kramar!!!

Kommentarer
Postat av: thunder

jag anmäler mig till mattestugan, men du vet att jag har förbannat lite tålamod och fruktansvärt kort stubin... :-)

2007-08-26 @ 23:59:53
Postat av: Anonym

Hmm ja jag vet inte om jag vågar be om din hjälp, inte efter igårkväll!! Är rädd att du ska få nåt form av bryt och ha ihjäl mig!

2007-08-27 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0