Vem vill ta sig an mina "änglar"?

Vaknade imorse (eller inatt) klockan 5, (vilket enligt Tompa är helt sjukt så detta måste jag dela med mig) av att mina två små djävular till katter hade världens tivoli-aktivitet. De for runt som besatta och hoppa runt i en tom papperskass och i en ikeasäck och förde att jävla väsen!
När jag sen kommer hem från jobb med nya fina planteringar till balkongen börja de genast mumsa i sig av dessa, och inte nog med att det sabbar mina växter utan sen kräker de ner hela lägenheten...
Är det konstigt att man fundera på att skänka dem till ett  zoo eller nåt....

Jaja nu ska jag i alla fall försöka sova, se om man kan få en hel natts sömn. Det håller inte att förlora min skönhetssömn, det har jag inte råd med, speciellt inte nu när jag e singel. Nu har jag dessutom hittat mig en karl så det gäller att hålla sig i toppform, problemet kan ju va att han inte vet om att jag har hittat honom än...
Men den som väntar på nåt gott...
image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0