Hjälp, hjälp, hjälp!!!!!!!!!!

Hjälp, hjälp,hjälp!!!!!!!!!!!
Nu har jag fått reda på att jag ska söka stipendie för min hästkurs, det finns jättemånga att söka fick jag veta!
Jo tack har googlat nu i en timme, jag har ju inte den blekaste aning om vad jag ska leta efter!!!
Så om någon har ens lite koll vore jag djupt tacksam för lite hjälp...
Ett annat alternativ var att jag skriver in mig hos någon som bor i Lund, så betalar lunds kommun till mig- så den som är intresserad av en tvåveckors sambo har kommit rätt!!
Usch jag blir knäpp!!!

I övrigt vill jag påminna om vår inflyttningsfest som är lördag - GLÖM INTE!!!
Vi vill nu lägga in om en till önskan förutom elgrill- en kikare!
Det har under veckorna visat sig att vi har en rad underliga grannar mitt emot som vi vill kolla in lite mer!
(ja vi vet att det är olagligt och nä vi bryr oss inte!)
Så elgrill och kikare alltså!
Så får vi se om vi hinner göra nåt åt våra hemska lila köksluckor tills dess annars kanske vi får önska oss lite lila köksprylar!
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: thunder

Hallå jess!!! Så du behöver en schysst lundapolare?! ...nu finns det ju inga såna enligt er! hahahaha jaja, jag ska se vad jag kan göra. Det mesta går ju att lösa med pengar! Thunder brukar ju lösa det mesta som vi alla vet! ...2-1 mot Zunken i lördags förresten. Det finns ju inget bättre än 2-1 segrar mot Göran. Vi måste få ner honom på jorden igen! Ha det gött, vi hörs och ses!

2007-04-24 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0