Har bocken från Bara varit i farten??!

Nu har vi äntligen fått igång internet, 3 veckor utan internet och stackars Emmy  hon får ju abstines när hon inte får blogga, tur att hon har data på jobb!
Det skumma är ju att det fungerar idag och nån datanisse ska komma hit imorgonbitti.
Han lär ju undra va det är för fel på oss... 

Emmy berätta nyss att hon läst i tidningen om att klamydia aldrig varit så stor i Sverige som den är just nu!
Där ser man men jag misstänker att det är bocken från Bara som varit framme. Jag nämner inga namn men de flesta av er vet nog var mina tankar far.... muhaha!
Så för alla er singlar- Se upp, rättare sagt för alla tjejer (singel är nog inget krav).- Se upp!!!


Kommentarer
Postat av: Singelbruden nr 1

ÅH NOOOO!! Då är mina misstankar besannade, det var som jag trodde... Bocken från Bara har varit framme igen. Vi måste göra allt vi kan för att stoppa honom!!! NU innan det är försent...

2007-04-13 @ 12:24:02
URL: http:///jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0