Är det utomjordingarna som märkt honom?

212050-8


Imorse var det som om vi vaknade upp på nån semesterort som 17åringar.
I mitt minimala sovrum hade vi trängt ihop oss jag, Fredde och Tompa i min säng!
Där va väl närmare 40 grader därinne, varför åka utomlands?
Stanken i rummet var vidrig, jag tror faktiskt att man kunde blivit berusad av att andas in ångorna.
Men det är ju inte konstigt, vi gjorde ju stan igår, for runt på diverse uteställe och hällde i oss sprit som om det var sista gången vi skulle få det, hmm e det nån fas, kanske jag försöker festa bort min åldersnoja?
Sömnig örlade vi ut till Emmy i köket och upptäckter ett stort svart V på Freddes ena kind, hur lyckas han?
Var har han fått det ifrån, han lever ju i teorin om att utomjordingar kidnappar folk som kommer på hemligheten bakom universum.
Så det är kanska våra vilda disskusioner i fredags om universum som gjorde att de kom, och vem vet kanske kidnappa de honom medans vi andra sov och utförde en rad expriment på honom men insåg ganska fort att han inte utgjorde något hot!
Märkte sen honom med ett V som en varning, stråla tillbaka honom och håller nu honom och oss andra under uppsikt!? Ja vad vet vi egentligen?
Just nu känns det som de hade gärna fått komma och hämta mig, så hade jag ju sluppit gå på jobb imorgonbitti...


Kommentarer
Postat av: Anonym kombo

Är ledsen att göra dig besviken men jag tror mer på bananteorin än på aliens.. Känns på något sätt mer likt Fredde.. Hahahaha!!

2007-04-18 @ 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0