Man e ju inte 20 längre...

Ja det blev utgång till slut igår, så idag mår man väl som man förtjänar!
Det är märkligt att man aldrig lär sig! Jag ska nog ta och testa den här nya bakfylletabletten nästa gång jag ska ut!

Ahh va det e trist väder idag! Jag längtar till sommaren!!!!!!
Och till midsommar, det måste nog utses till årets bästa dag!

Nä har faktiskt inget skoj att skriva just nu så jag ska nog ta mig ut till köket och kaffekokaren och hänga lite med världens bästa kombo Emmy! (enligt TP heter det faktiskt kombo, så det e inget jag själv hittat på). 
Ha en skön söndag, och gör som gud vill denna dag och vila bort er bakfylla!!!!!

                                                                              

I baren, där trivs jag bra...

212050-1

Detta kan jag hantera i alla fall...

Börja min lördagsmorgon med att försöka sätta upp vår nya hallspegel!
Tycker att det borde inte vara så svårt att borra 4 hål i väggen!
Jag mätte noga på alla håll och kanter för att få fästena rätt, när jag sen äntligen borrat upp alla fästen och ska sätta fast speglen då släpper fanimej de två översta!!!! Ahh blir tokig, det måste vara nåt fel på väggen!!
Så jag ger upp den förbannade speglen och väntar till nån kommer hit och hjälper mig (som vanligt).

Nu bestämde jag mig istället för att skapa en blogg. Emmy har gått den senaste veckan och pratat bloggar så jag tänkte att det kan vara daxs nu och detta lyckades jag i alla fall hantera!
Det va nog det hela för denna lördagsmorgonen! Ha en bra helg allihop så syns vi i dimman! Kram kram

RSS 2.0