Adios Amigos...

Jaha då va det sista dagen här hemma! Nu sticker jag till Turkiet!
Ångest! Jag har fortfarande bara packat hälften, jag har inte växlat pengar, jag har inte handlat snus...
Jag kommer sakna min allra bästa Emmy sjukt mycket!
Värmen har i alla fall lagt sig lite nu där nere så hoppas det håller i sig!
Jag hoppas också att jag kan sluta må som en råtta när jag kommer ner.
Har mått kasst nu en hel vecka och ännu värre mår jag idag, men det e säkert för att jag vakna imorse och insåg att jag ska flyga- Jag hatar att flyga....
Men nog med gnällande, det ska bli skönt att komma bort från allt ett tag, vila både kropp och själ!
Förhoppningsvis komma hem och känna mig lite friskare!
Jag skickar vykort.... så ses vi snart igen!
Jag ska försöka ringa dig Emmy, ska nog funka!
Ta det lugnt här hemma glöm inte mata mina små änglar- hoppas du överlever dem....
LOVE U- MISS U

Skapandet av trenden blev för mig ett svek...

Nu har jag fått lite fler bilder skickat till mig från Carro, känner mig ganska dum, lurad rent ut sagt.
Här ställer man upp som den vän man är på modellbilder för att kunna göra god reklam för dessa fantastiska råtthattar som kommit till världen. Dessa hattar som kommer bli en långvarig trend, som människor inte kommer kunna leva utan.
Därför ställde jag upp för att förmedla något till omvärlden, och Carro i rollen som modellfotograf fick mig att känna mig speciell....
Sen kommer bilderna och jag öppnar filerna med spänning- vad ser jag då?
Jo alla har råtthatten på sig, och inte nog med det för hon har lyckats lura alla som ställt upp att ha råttsvansen i munnen...
Jag ber till gud att jag var en av de första som stoppa svansen i munnen, vad vet man ens annars vad man fått för sjukdomar??
Ironin i det hela är ju att det är just råttor som sprider mängder av sjukdomar...
                 

Här kommer i alla fall en del av bilderna, hur som helst kan man använda denna fantastiska råtthatt, passar alla åldrar till alla tillfälle- så slå till nu och skaffa en råtthatt innan det är för sent!
Lägg in er mailadress om ni är intresserade så mailar jag över all info för hur just du ska göra för att komma över denna råtthatt!!!

Plötsligt i gislöv- smakprov


PLÖTSLIGT I GISLÖV...

Midsommar- 07 aka skit i det nu är det bartajm!
Ja det blev nog så- årets sjukaste helg? Eller är det ens årets?
Är det den sjukaste helg nånsin kanske??
Jag ångrar nåt fruktansvärt nu i efterhand att vi inte dokumenterat allt, det hade kunnat gå tätt i hälarna på plötsligt i vinslöv-  en uppföljare på denna fantastska dokumentär fast mycket sjukare.
Folk hade sagt:
- Ja plötsligt i vinslöv va ju sjuk.
- Men har du sett plötsligt i Gislöv? Den va ju riktigt sjuk, mycket bättre en ettan!!!
Ja varför kommer alltid dessa ideér i efterhand? Tänka sig detta kunde ju varit vårt genombrott!
Pengarna hade rullar in på kontot, media hade jagat oss, och tv hade erbjudit oss massvis för att ställa upp i en dokusåpa?!! Kunde varit så...
Men det blir väl en favorit i repris? Vi hinner väl med Gislöv igen? Och då ska jag vara väl förberedd!!
Så gott folk snart är den här, ge mig till 2008 och då faller ridån och PLÖTSLIGT I GISLÖV har premiär på en biograf nära dig!


Rörigt värre?

Så kära johnny nu har det blivit en och annan ändring!
Visst har man dill i grytan köp det oxå!
Sen får du köpa pommes o potatissallad så det räcker till typ 12 personers grillning dagen efter.
Köp lite chips och sånt när du ändå är i farten...
Glömde oxå säga till dig göran att du ska ha med stereo.
Sen tror jag allt är klappat och klart!!
Jag har oxå kommit fram till att jag skiter i hur vi tar oss dit och hem... där tänker jag inte lägga nån energi.
Så ni som vill köra, kör på skiter faktiskt i om vi kör 17 bilar upp bara alla kommer dit!
Bitchmobilen rllar upp i alla fall....
Sov gott allihop puss

Transport?

Vet fortfarande inte vem som ska köra? Hur många bilar ska vi  köra?
Och lilla Göran kan du skicka över en vägbeskrivning oxå?
Vi måste ha plats till packning och räkna med ett par bilar som kör hem på lördagen!
Så om ni har tänkt köra o har platser över meddela gärna och ni som inte har nån att åka med säg ifrån så fixar vi det!
Japp det va nog den info ni behövde!
All lekinfo kommer på fredag så ni inte kan tjuvträna på lekarna!!!!
Puss på er alla så länge....
                                                                             

Här kommer all penissommarafton info:

Midsommarmat: (Johnny + 2 frivilliga) 
Potatis- ca 120st
Ägg- ca 30    
Köttbullar- ca 120st
Prinskorv- ca 50st

Sill- 2 senapsill 2 löksill 4 valfri sill 2 matjesill

Gräddfil- 2 liter (20dl)         

Gräslök- ett par buntar

Bröd- blandade sorter, ska räcka midsommar o till 2 frukostar

Smör- 2 paket

Kaviar- en stor tub              

Pålägg- lite blandat till frukostarna (ex, ost, korv)

Mjölk- 9 liter

Kaffe- 2 zoegas skånerost

Jordgubbar- 10 liter

Socker- 1 paket

Kaffegrädde- 3 liter

Sallad- 2st

Gurka- 3st

Körsbärstomat- 4st

Rädisor- lagom till 2 sallader

Paprika- 3st

Rödlök- 4st

Yoghurt- 3 liter olika smaker

Jos- 5 st 2 liters

 

Sprit, läsk och kött till grillning på lördagen får alla köpa själv!

 

Göran köper:

Grillkol

Tändvätska

Papperstallrikar

Bestick

Glas (snaps, stora)

Pommes (till 12per)

Potatissallad (till12 pers)

Chips, snacks

 

Idrottsutskottet: (Jörgen, Tompa)

Brännboll

Kubb

Fotboll

Amerikansk fotboll

 

Lekledare: (Jessica, Emmy)

Fixa allt till lekarna

 

Producent. (Fredde)

Videokamera


Ny karriär?? Varför inte!?

Jag bara måste lägga upp bilderna från när jag klippte jörgen med kökssaxen.
Även om det började katastrofalt, så blev resultaten faktiskt ganska bra som ni ser på sista bilden!




                                                
 
                                                  

Frivilliga sökes!

Nu är det midsommar om en vecka och för en gångs skull är planeringen ganska så färdig!!
Lekarna är klara, lagen är uppdela (så snälla bli inte sjuka), och snapshäftet är klart!
Till er som väntar på sms om vilken mat ni skulle handla kan sluta vänta.
Johnny tar sig an maten om jag kan få med en frivillig stark person att bära och en frivillig rik person att betala så länge! Så ni som vet med er att ni har lite att göra t.ex Tompa kan anmäla er som frivilliga att fixa maten!               


                                      image73

Bitchmobilen är som ny!

Idag har jag varit ledig, har hunnit fantastiskt mycket.
Jag har varit hos Vilma, tvättat bilen och storstädat hela lägenheten, eller halva i alla fall tills nu då jag blev rent yr i huvudet och bestämmde mig för att ta det lite lungt.
Bilen blev kanonfin, ska vaxa den en dag oxå så kommer den bergis se 10 år yngre ut.
Utav min noggranna dammsugning här hemma hittade jag den stor kattens favoritmus som hon nu bär runt på som ett barn och fräser så fort jag eller den lilla katten kommer i närheten!
Men det är ju klart man ska ju va rädd om sin mus....

Du hjärtat är min bästa vän...

Det är väl dags lilla hjärtat att du ska få ditt rim du tjata om, minns inte riktigt va det va du ville ha men det va väl om pilskhet och så  =)! Så håll i hatten - here we go:

Det är alltid svårt att börja rimma,
ungefär som när man blivit singel och ska börja limma.
Men nu har du sommaren framför dig,
så du kan hänga med ut och ragga med mig.
Detta är ju singelår tvåtusensju,
så låt oss dra igång ordentligt nu!
För du hjärtat är ju min bästa vän,
och vi ska ut och hitta oss riktiga män!
Gud va jag alltid låter desperat,
men livet serveras ju inte på silverfat!
Fast med dig som sambo,
blir man så glad att man vill börja dansa mambo!
Vi har ju alltid så himla roligt,
när vi är tillsammans blir allting soligt.
Oj va detta blev smörigt,
hoppas det inte blev för rörigt.
Ville bara tacka för att du är bäst,
du betyder faktiskt mer än min häst =)

Inget kalas utan kras...

Ville bara tacka dig tompa för en hejdundras thunder fest!! Sjukt ball va det!!
Ett tips nästa gång är ju att ev ha det i en lokal eftersom man aldrig vet när fjortisarna kommer fram ur oss!! Hehe!!
Men som man brukar säga inget kalas utan kras!!!
Inte för jag är skyldigt till nåt av detta kras men ändå!
Hur vet man då när festen varit så oslagbar som i lördags? Jo det är när man sitter här Måndag kväll och fortfarande känner av sin bakfylla!!! Sjukt!!
Nåt annat sjukt hände oxå igår, var på väg hem från min stalltur, fantastiskt bakis, svängde in på Mac donalds för att fixa lite cheesburgare, bestämde mig för att vila ögonen en stund i bilkön så jag luta armen ut genom rutan och la huvudet på sne och inom loppet av tre sekunder hade en fågel bajsat mig i huvudet! SJUKT!!!!
Borde nog köpt en trisslott faktiskt!!!
Det va ju kul att det roa folk i alla fall, min chef har skratta åt mig i två dagar nu!
Ha en super kväll och glöm inte fira på Onsdag när det är nationaldag!
En perfekt låt att fira med är ju denna...
http://www.youtube.com/watch?v=5uqAKDRgyFk
Han e ju bara så cool, Gonza!!


Med livet som insats!??

Idag har jag varit ute på mc-tur med Fredde- det va nice!
Turen började det i och för sig med att mina nerver kröp runt ute på kroppen, men det gick faktiskt riktigt bra!
Vi körde runt på lite ärende och runt i stan lite, då och då drog han på!
Härligt är det men känns som det är med livet som insats...
Nåt annat är ju att många spanar efter en, så man kanske ska få tummarna loss som syrran och fixa ett mc- kort, köpa en riktig skrevraket och köra runt och ragga boys?
Desperat???? Nä inte alls...
Det va i alla fall en skön tur idag så tackar för det! - dagens ros till dig!

Dagens ris vill jag nog ge till Jörgen... ja så e det, tror ju att du gett mig den här protein drickan med all välmening, men nu en halvtimme efter jag druckit den känns det som den vill komma upp igen!!! Bläää!!
Ha en bra helg allesammans.... sov gott...

 (inte riktigt denna men typ, blå va den i alla fall =))

My number one Walesguy- Guy!!!

Sorry that i forgot you on my top ten list!!                
I´ve alredy found my number one in Sweden so you get to be my number one in Wales!!                                                     

                                                               

RSS 2.0